Οι γεροντοκόρες απειλούν την ελληνική βουλή

Γράφει η Σίσσυ Βωβού

Αυξάνονται και πληθύνονται οι γεροντοκόρες, απ’ ότι λέει η στατιστική υπηρεσία, και σε λίγο θα κατακυριεύσουν και την ελληνική βουλή. Αυτό τον κίνδυνο φαίνεται αντιλήφθηκε ο κύριος βουλευτής Φάμελλος, του ΣΥΡΙΖΑ, και έκανε την κορυφαία δήλωση «Έχουμε μια Αντιπολίτευση, η οποία είναι γεροντοκόρη, κακιά και ψεύτρα και θέλει αυτό που λέει ο λαός, να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα…”
Γιατί είναι γνωστό πόσο άθλια πλάσματα ήταν αυτές οι γεροντοκόρες, από πάππου προς πάππου, και λίγα τους λέει ο βουλευτής, και τώρα θέλουν κάποιοι να εισάγουν τις πρακτικές τους και στη Βουλή, και να έχουμε την εκδίκηση της γεροντοκόρης. Ε, όχι, αυτό πάει πολύ.

Έφαγε όμως σφαλιάρα ο κ. Φάμελλος, όταν αμέσως σηκώθηκε ο κύριος Σαμαράς και του είπε ότι αυτές δεν είναι αντρίκιες κουβέντες, δεν μπορούμε να μιλάμε για κατσίκες στο ναό της δημοκρατίας.  Εξ άλλου, συνέχισε ο κ. Σαμαράς, κάθε άλλο παρά κόρες είναι αυτές που λες, αφού πηγαίνουν με τον έναν και με τον άλλον και αρνούνται να παντρευτούν γιατί θέλουν να γλεντάνε τη ζωή τους και δεν ανταποκρίνονται πλέον στον προορισμό της γυναίκας να παντρευτεί, τον οποίο απ’ ότι καταλαβαίνω συμμερίζεστε.

Η συζήτηση συνεχίστηκε για τα σοβαρά θέματα του χρέους, του ασφαλιστικού και της φορολογίας, αφού είχε ήδη δοθεί το βασικό πλήγμα στην αντιπολίτευση, που βυθίστηκε στα τάρταρα της αναξιοπιστίας με την οξυδερκή και βαθυστόχαστη παρομοίωση του κ. Φάμελλου.  Τα μίντια του ΣΥΡΙΖΑ, τουλάχιστον τα ηλεκτρονικά, δημοσιοποίησαν αμέσως με περηφάνεια την καταλυτική βολή του κ. Φάμελλου εναντίον της αντιπολίτευσης.

images
Το μήνυμα έπιασε αμέσως η εταιρεία Τζάμπο, τον περίμενε στο περιστύλιο και όταν βγήκε έξω του πρότεινε να φτιάξουν μια νέα διαφήμιση των προϊόντων της, γιατί αυτή με την Άντζελα Δημητρίου αποσύρθηκε ως υποτιμητική για τα γυναικεία δικαιώματα. Σου λέει η εταιρία, τώρα έχει και τη βούλα της βουλής, καμιά υστερική φεμινίστρια δεν θα μπορέσει να διαμαρτυρηθεί. Του πρότεινε λοιπόν να διαφημίσει τα ράφια που έχει βάλει στην αλυσίδα καταστημάτων της, με το σλόγκαν: “Για να μην μείνεις γεροντοκόρη και να μην είσαι κακιά και ψεύτρα και να μην υποβλέπεις την κατσίκα του γείτονα, αγόρασε αυτά τα ράφια που είναι για βιβλία και εμπορεύματα και όχι για γεροντοκόρες”. Η εταιρία το βρήκε ωραίο μεταμοντέρνο και αποδομητικό αστειάκι, όπως με την προηγούμενη διαφήμηση. Μάθαμε μάλιστα ότι η αμοιβή που προτείνεται θα είναι αδρή, και ο κύριος Συριζοφάμελος εξετάζει σοβαρά να λέει ο ίδιος την ατάκα, γιατί αν την πει οποιοσδήποτε άλλος δεν θα έχει χάρη. Εξάλλου, σε μια τέτοια περίπτωση, η εταιρία θα κινδύνευε με μήνυση για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας.
Εξάλλου, πώς να διαμαρτυρηθεί η Γραμματεία Ισότητας για κάτι το οποίο έχει την πηγή του από ομιλία βουλευτή του κόμματός της στη Βουλή; Η εταιρεία έδεσε την καινούρια διαφήμιση, και αν δεχτεί ο κ. Φάμελλος, να εκφωνήσει την ατάκα, θα καταγραφεί πρώτη σε διαφημιστική ευρηματικότητα και θα βγάλει τα σπασμένα του Πάσχα.

Σίσσυ Βωβού