Ημερολόγιο

Οκτ
10
Τε
«Μη Σκοτώνεις τη Μαμά» θέατρο OLVIO @ ΘΕΑΤΡΟ OLVIO
Οκτ 10 2018 @ 9:00 μμ – Ιαν 13 2019 @ 10:45 μμ
[:el]«Μη Σκοτώνεις τη Μαμά» θέατρο OLVIO[:] @ ΘΕΑΤΡΟ OLVIO | Αθήνα | Ελλάδα

Στο Βοτανικό από τις 10 Οκτωβρίου, η καλλιτεχνική εταιρία Μυθωδία (Γεράσιμος Σκαφίδας) παρουσιάζει την παράσταση «Μη Σκοτώνεις τη Μαμά» της Σαρλότ Κήτλυ στο θέατρο OLVIO.

Από την Τετάρτη 10 Οκτωβρίου έως και Κυριακή 13 Ιανουαρίου
Κάθε Τετάρτη, Σάββατο και Κυριακή, στην Ιερά Οδό 67 & Φαλαισίου 7,

Το έργο διατρέχει τα εξήντα τελευταία χρόνια του 20ου αιώνα μέσα από τις ιστορίες τεσσάρων γυναικών (γιαγιά, μητέρα, κόρη, εγγονή). Πρόκειται για ένα σύγχρονο ψυχογράφημα των σχέσεων μητέρας – κόρης. Η μετ’ εμποδίων σχέση τους βεβαιώνει ότι δεν υπάρχει πιο επικίνδυνη και μοιραία για την εξέλιξη του ανθρώπου σχέση, όσο αυτή της μητέρας με το παιδί της.

ΠΑΙΖΟΥΝ:
Αντιγόνη Γλυκοφρύδη, Πέγκυ Σταθακοπούλου, Ισιδώρα Δωροπούλου, Ελίνα Γιαννάκη

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Μετάφραση: Αλέξανδρος Κοέν
Σκηνοθεσία: Ρέινα Σ. Εσκενάζυ
Φωτισμοί: Κατερίνα Μαραγκουδάκη
Σκηνικά – κοστούμια: Μιχάλης Σδούγκος
Κίνηση: Μόνικα Κολοκοτρώνη
Βοηθός σκηνοθέτη: Ανδρομάχη Παπαδοπούλου

Τηλ: 210 3414118

Νοέ
11
Κυ
Μέχρι πριν μια μέρα – θεατρική παράσταση @ Θέατρο Εκστάν
Νοέ 11 @ 8:00 μμ – Δεκ 28 @ 9:00 μμ
[:el]Μέχρι πριν μια μέρα - θεατρική παράσταση[:] @ Θέατρο Εκστάν | Αθήνα | Ελλάδα

Μονόλογος

Η φανταστική συνέντευξη μιας μεγάλης ντίβας του Θεάτρου, που έχει εγκαταλείψει τη σκηνή από χρόνια,  αποκαλύπτει την πορεία της μέσα στο χώρο και στο χρόνο. Μιλάει για την αναπόφευκτη μοίρα ενός καλλιτέχνη, που αναγκάζεται να αποδεχθεί τη μοναχικότητά του, συντροφιά με το αλκοόλ , τη σκηνή και τον έρωτα. Μέσα  απο τη διήγησή της, αναδεικνύεται με αλληγορικό και ποιητικό τρόπο, η δύναμη του έρωτα, της απώλειας, του θανάτου, αλλά και της γνώσης, και της εμπειρίας της ζωής. Όσο προχωράει η συνέντευξη ανακαλύπτουμε το λόγο που παράτησε τα φώτα και τη δημοσιότητα και κλείστηκε στον εαυτό της.

Επικυρώνεται η αποδοχή της ύπαρξης ως ισάξια της αποδοχής της απουσίας της.»

Συγγραφέας: Χρίστος Θεσσαλονικεύς

Σκηνοθέτης: Γιάννης Σταματίου Μουσική: Κώστας Μουστάκας Σκηνογράφος-Ενδυματολόγος: Μπέτυ Λυρίτη Ήχος-Φωτα: Παναγιώτης Μαζαράκης Πρωταγωνιστεί η Χάρις Συμεωνίδου

Η περσινή επιτυχία » Μέχρι πριν μια μέρα » επαναλαμβάνεται από 11 Νοεμβρίου για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.

Νοέ
19
Δε
«Η εξομολόγηση της υπηρέτριας Τσερλίν» ΘΕΑΤΡΟ @ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗ
Νοέ 19 2018 – Ιαν 8 2019 όλη την ημέρα
[:el]«Η εξομολόγηση της υπηρέτριας Τσερλίν»  ΘΕΑΤΡΟ[:] @ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗ | Athina | Greece

Του Χέρμαν Μπροχ

Θέατρο StudioΜαυρομιχάλη

19 Νοεμβρίου 2018-8 Ιανουαρίου 2019

Ο αυστριακός συγγραφέας Χέρμαν Μπροχ (Βιέννη, 1886- Κονέκτικατ ΗΠΑ 1951) έχει ένα μάλλον μικρό σε έκταση αλλά ιδιαίτερα σπουδαίο έργο, στο οποίο αναλύεται η γερμανική κοινωνία του Μεσοπολέμου. Η διεισδυτική ψυχολογική ανάλυση ιδίως της μικροαστικής τάξης που γίνεται όλο και πιο ευεπίφορη στις ναζιστικές ιδέες και η κοφτερή κοινωνική παρατήρηση ενόχλησαν το ναζιστικό καθεστώς και οδήγησαν στην σύλληψη και φυλάκισή του. Αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την Αυστρία και να μεταναστεύσει στις ΗΠΑ, όπου έμεινε ως το θάνατό του.

Το 1950, ένα χρόνο πριν πεθάνει, εκδόθηκε το μυθιστόρημά του «Οι αθώοι», που αποτελεί ένα είδος συρραφής διηγημάτων και άλλων παλιότερων κειμένων του Μπροχ με ιστορίες και ήρωες από την προχιτλερική Γερμανία. Ο τίτλος ενέχει μια υπόρητη ειρωνεία: κανένα από τα πρόσωπα αυτά δεν έχει –φαινομενικά- ευθύνη για το ναζιστικό καθεστώς και τις θηριωδίες του. Στην πραγματικότητα όμως οι «Αθώοι» είναι απολύτως υπεύθυνοι. «Η εξομολόγηση της υπηρέτριας Τσερλίν» είναι το πέμπτο κεφάλαιο του μυθιστορήματος.

Η Τσερλίν είναι ένα πρόσωπο πολύπλοκο, μοχθηρό, ανταγωνιστικό. Θέλει να χειραγωγεί, να ελέγχει, να εξουσιάζει. Χωρίς καμιά ταξική συνείδηση, με ένα μίσος απέναντι στην κυρία της και ό,τι αυτή έχει –κοινωνική θέση, ένα αξιοσέβαστο σύζυγο, ένα όμορφο εραστή, ένα παιδί- η Τσερλίν δολοπλοκεί, καθοδηγεί την κυρία του σπιτιού σε λάθη, εκβιάζει, αλλά και εμπλέκεται συναισθηματικά σε ένα αντιφατικό ερωτικό πάθος. Έξυπνη, δυναμική και χειριστική, διεστραμμένα σοφή, έχοντας πλήρη συνείδηση της διάκρισης ανάμεσα στον πόθο και την αγάπη, χωρίς ηθικούς φραγμούς, εγκλωβισμένη στον μικρόκοσμο του σπιτιού όπου υπηρετεί, δημιουργώντας πάθη μέσα από τα πάθη των άλλων, είναι χαρακτηριστικός τύπος ανθρώπου που βλέπει τον κόσμο στεγνά (και στενά) εγωιστικά, δεν ενδιαφέρεται για το σύνολο, για να ικανοποιήσει τις φιλοδοξίες της αλλά και να βρει μια τιμωρητική θέση στον κόσμο, θα δεχόταν εύκολα τον ιεραρχημένο κόσμο της φυλετικής καθαρότητας του ναζισμού.

Ένα έργο επίκαιρο όσο ποτέ σε μια εποχή που το τέρας σηκώνει κεφάλι ξανά και το θέμα της ευθύνης είναι περισσότερο φλέγον από ποτέ.

Σημείωμα της σκηνοθέτριας

Γιατί ξαναξύπνησε το τέρας; Ποια κοινωνικά στρώματα το στηρίζουν; Ποια είναι η ψυχοσύνθεσή τους; Ποιες δικαιολογίες χρησιμοποιούν για την αποδοχή ακραίων πολιτικών απόψεων και συμπεριφορών που οδηγούν σε εγκληματικές συμπεριφορές; Ή μήπως δεν χρησιμοποιούν καν δικαιολογίες, δεν τις έχουν ανάγκη;

Είδα την Τσερλίν πρώτη φορά στη Γαλλία με τη Ζαν Μορώ. Το κείμενο έπεσε πάνω μου και με κατέκλυσε. Τσερλίν, ένα όνομα με ήχο κουδουνιστό, ευχάριστο, παιχνιδιάρικο, που στην γλώσσα του, τα γερμανικά, ξεκινά με το τελευταίο γράμμα του αλφαβήτου το Z. H Τσερλίν είναι ένα τέλος. Με τον τρόπο της η γυναίκα αυτή είναι γοητευτική μέσα στις αντιφάσεις της. Είναι, όμως, πάνω απ’ όλα τρομακτική. Ένα πλάσμα ικανό για όλα, χωρίς ηθικούς φραγμούς. Υπηρέτρια χωρίς ταξική συνείδηση, δεν την ενδιαφέρει η αλλαγή του κόσμου αλλά ο υπόγειος έλεγχος των προσώπων. Συντηρεί την τάξη δολοπλοκώντας. Την συναντάμε σήμερα συχνά. Είναι ο άνθρωπος που αυτοπροσδιορίζεται μέσα από το «ξέρεις ποιος είμαι εγώ; Εγώ δούλευα πορτιέρης στον τάδε» και προσθέτει με περηφάνια ένα μεγάλο όνομα του επιχειρηματικού κόσμου. Ο άνθρωπος που κρύβει το μίσος του για τον άλλον, τον διαφορετικό πίσω από θεωρίες καθαρότητας. Που το «εμείς» του είναι μια κοινότητα φόβου και μίσους. Το χειρότερο, ο άνθρωπος που μπορεί να καταλάβει –η Τσερλίν είναι έξυπνη- αλλά δεν θέλει. Οι παρατηρήσεις του για τον κόσμο είναι εύστοχες αλλά διαστρεβλώνονται από την ανικανότητα να δει μια συνολική εικόνα και να δεχτεί τη δυνατότητα μιας άλλης πραγματικότητας. Που διαστρεβλώνεται από το μίσος για τον άνθρωπο. Η Τσερλίν είναι εντυπωσιακή στον κυνισμό της. Δεν θα γίνει ποτέ ευτυχισμένη, δεν θα επιτρέψει σε κανένα να ευτυχήσει. Υπάρχει αφηγούμενη. Όχι την ζωή της αλλά εκείνο το κομμάτι της ζωής της που είχε την ψευδαίσθηση πως είναι σημαντική.

Στην παράστασή μας προβήκαμε σε μια μικρή αυθαιρεσία: αντικαταστήσαμε τον ακροατή της Τσερλίν με μια κυρία, μια κυρία που τραγουδά και αδιαφορεί για την Τσερλίν. Την αγνοεί, την περιφρονεί. Η Τσερλίν δεν το ξέρει. Συνδιαλέγεται με την απουσία της γυναίκας αυτής, ελπίζοντας ότι την έχει υποχρεώσει να ακούσει και να βεβαιώσει την δική της παρουσία στον κόσμο.

Μετάφραση: Γιώργος Κόκκινος
Διασκευή-Σκηνοθεσία: Μαρώ Τριανταφύλλου
Φωτισμοί: Σάββας Στρούμπος
Μουσική: Λεωνίδας Μαριδάκης
Επιμέλεια σκηνικών: Στέλλα Μπαλαγιάννη
Επιμέλεια κίνησης: Εύη Τσακλάνου
Κοστούμια: Μαρώ Τριανταφύλλου
Φωτογραφίες: Παναγιώτης Μάλλιαρης
Παίζουν:
Τσερλίν: Ειρήνη Μελά
Φιλοξενούμενη: Αιμιλία Ράπτη

Δεκ
7
Πα
ΜΑΓΙΣΣΕΣ – Ομαδική εικαστική έκθεση @ Δράκου 9, Κουκάκι
Δεκ 7 @ 7:00 μμ – Δεκ 18 @ 10:30 μμ
[:el]ΜΑΓΙΣΣΕΣ - Ομαδική εικαστική έκθεση[:] @ Δράκου 9, Κουκάκι

•Η Ιστορικός Τέχνης και επιμελήτρια της έκθεσης, Νικολένα Καλαϊτζάκη, σημειώνει σχετικά:

«Ξόρκι χωρίς πίστη και αφοσίωση δεν γίνεται. Ξόρκι χωρίς κανόνες δεν υπάρχει. Ξόρκι χωρίς συνείδηση είναι Μαύρη Μαγεία» (Νόμοι Μαγείας).

Η Μαγεία, από αρχαιοτάτων χρόνων, μέχρι και σήμερα, παρότι αγαπάει να «κρύβεται», συνεχίζει να αποτελεί μια πραγματικότητα υπαρκτή στη ζωή των ανθρώπων που εκτείνεται μάλιστα σε πρίσμα παγκόσμιο. Ως «μάγος» ή «μάγισσα» καλείται το άτομο εκείνο που εφαρμόζει πρακτικές μαγείας, «λευκής» ή «μαύρης», και που σίγουρα είναι φτιαγμένο από σάρκα και αίμα (!).

Σε μια αναδρομή στο παρελθόν, περνώντας από την δικιά μας Κίρκη, Μήδεια και Εκάτη, βρίσκουμε πως ο όρος «Μαγεία» στη μεταχριστινιακή Ευρώπη είχε συνδεθεί με το κακό και τον ίδιο τον διάβολο. Η πίστη στη Μαγεία συνιστούσε καθολικό φαινόμενο στα χρόνια του Μεσαίωνα. Στα Σκοτεινά δε χρόνια, η μαντεία, τα ξόρκια και η επίκληση πνευμάτων αποτελούσαν συνήθεις όψεις της καθημερινότητας, γεγονός που οδήγησε την Εκκλησία στην απόφαση να εφαρμόσει το ξακουστό «Kυνήγι Mαγισσών» τον 11ο αιώνα.

Το «Kυνήγι Mαγισσών» έλαβε μεγάλες διαστάσεις στην Ευρώπη – ιδίως από τον 14ο αιώνα έως τον 17ο -. Την ίδια εποχή παρατηρήθηκε ταυτόχρονα με την ανάπτυξη μαγικών τελετουργιών, αυξημένη συγγραφή και κυκλοφορία βιβλίων μαύρης μαγείας και αποκρυφισμού. Με το «Kυνήγι Mαγισσών» υπολογίζεται μάλιστα πως 200.000 έως 500.000 ανθρώποι εκτελέστηκαν ή ρίχτηκαν στην πυρά με την κατηγορία της μαγείας. Το 85-90% των θυμάτων ήταν γυναίκες. «Εκατομμύρια άλλοι υπέμειναν βασανιστήρια, συλλήψεις, ανακρίσεις, μίσος και αισθήματα ενοχής ή φόβου» («Κυνήγια Μαγισσών στο Δυτικό Κόσμο»).

«Χωρίς τις μάγισσες δεν θα υπήρχαν σήμερα ούτε ιατρική, ούτε φαρμακολογία, ούτε καμία άλλη επιστήμη» εύστοχα είχε σημειώσει ο Εμμανουήλ Ροΐδης αναφορικά με τις μάγισσες του Μεσαίωνα και την χρήση από αυτές και την βαθιά γνώση των βοτάνων και των ιδιοτήτων τους. «Μαντζούνια», όπως ο μανδραγόρας, ο υοσκύαμος, η δάφνη και ο απήγανος, εξυπηρετούσαν τους διάφορους μαγικούς σκοπούς.

Πολλά είναι ακόμα τα σύμβολα, τα όπλα και τα εργαλεία των μαγισσών «λευκής» και «μαύρης μαγείας». Η τράπουλα, το μαχαίρι της μάγισσας, η πεντάλφα, η ράβδος, το θυμιατήρι, η σκούπα, το καζάνι, οι καρφίτσες και τα κεριά είναι ορισμένα μόνο από αυτά. Αλλά και οι φάσεις της σελήνης, οι ώρες κι οι μέρες!».

#Συμμετέχουν οι καλλιτέχνες:

Πέτρα Αγαθοκλέους • Μαίρη Αρνή • Μαρία Βαμβακίδη • Μαρία Βλασερού • Δήμητρα Γεωργίου • Θεοδώρα Γεωργοπούλου • Σοφία Γκίκα • Ελισσάβετ Διονυσοπούλου • Νίκη Ζαχαρή • Φωτεινή Ηλιοπούλου • Ανό Θεοδώρογλου • Ευάγγελος Καλογερόπουλος • Βασιλική Καμινάρη • Ειρήνη Καουκάκη • Χρήστος Κατσίνης • Ευίνα Κιπενή – Θαλασσινού • Μαριάννα Κοντοέ • Εύη Κυρμακίδου • Μελίνα – Αντριάννα Κωνσταντίνου • Νάντια Κωνσταντοπούλου • Παναγιώτα Λευκαδίτη • Άννα Μαυρογένη • Λένα Μητσολίδου • Ειρήνη Μονομμάτου • Ανεζίνα Μπλαζογιαννάκη • Ελένη Μπογιατζή • Αγγελική Μπόμπορη • Φανή Μουστακίδου • Κατερίνα Ξανθά • Σοφία Παπαδοπούλου • Αθηνά Πόδα – Κωνσταντινίδου • Αφροδίτη Σεζένια • Χρύσα Σκορδάκη • Αύρα Σωτηροπούλου • Στάθης Σωτήρχος • Γεωργία Τρούλη • Μαριάννα Τρώντσιου • Ελίνα Χαιρετάκη – Σκότρα • Πένυ Χονδρογιάννη

● Εγκαίνια: Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου & ώρα 7 μ.μ.

● Διάρκεια Έκθεσης: 7-18 Δεκεμβρίου 2018
|| Trii Art Hub ||

Διεύθυνση:
Δράκου 9, Αθήνα, Κουκάκι
ΤΚ: 11742
Τ.: 2109210333

Δεκ
14
Πα
ART Meeting @ ETCH INK
Δεκ 14 2018 @ 7:00 μμ – Ιαν 8 2019 @ 8:00 μμ
[:el]ART Meeting[:] @ ETCH INK

ART MEETING

Με
ΕΡΗ ΑΓΡΙΟΥ, ΚΑΛΗΑΝΘΗ ΒΟΓΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΧΡΗΣΤΟ ΜΑΓΓΑΝΑ-ΧSQUARE DESIGN LAB,ΒΑΛΕΝΤΙΝΗ ΜΑΥΡΟΔΟΓΛΟΥ, ΟΛΓΑ ΜΠΟΓΔΑΝΟΥ, MARK ROTH, PINO PANDOLFINI,ΒΕΡΑ ΣΙΑΤΕΡΛΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΙΑΤΕΡΛΗ, ΓΙΩΡΓΟ ΤΑΞΙΑΡΧΟΠΟΥΛΟ

στο ETCH INK
στον Λυκαβηττό, γωνία Αργυρουπόλεως 16 και Κλεφτών & Αρματολών 20

Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018 έως Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019

μικρά χαρακτικά έργα, κάρτες και αντικείμενα τέχνης σε μια γιορτινή συνάντηση που θα σας συναρπάσει.

Το ΚΕΝΤΡΟ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ PANDOLFINI & ΣΙΑΤΕΡΛΗ A.M.K.E. σας προσκαλεί στον νέο του πολιτιστικό χώρο στον Λυκαβηττό σε μια έκθεση – παρουσίαση με ποικίλες προτάσεις έργων χαρακτικών σε χαρτί και ύφασμα, χρηστικών αντικειμένων τέχνης, ιδέες για δώρα για καθημερινές και σχόλες…

ΕΓΚΑΙΝΙΑ: Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου,από τις 19.00

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΚΘΕΣΗΣ: 14 Δεκ. -8 Ιανουαρίου 2018

ΩΡΑΡΙΑ: Δευτέρα, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή 15.00-20.00 /

Σάββατο Κυριακή 11.00- 20.00

Κλειστά: κάθε Τρίτη και 25, 26 Δεκ. / 1,2,6 Ιανουαρίου

Δεκ
15
Σα
«Το Ξανθό Κορίτσι της Σαντορίνης» – Μουσικοθεατρικό αναλόγιο @ Tri Art Hub -
Δεκ 15 2018 @ 8:30 μμ – Φεβ 9 2019 @ 11:15 μμ
[:el]«Το Ξανθό Κορίτσι της Σαντορίνης» - Μουσικοθεατρικό αναλόγιο[:] @ Tri Art Hub -

«Το Ξανθό Κορίτσι της Σαντορίνης»
Μαρίζα Κωχ – Νένα Βενετσάνου
Μουσικοθεατρικό αναλόγιο
βασισμένο στο αυτοβιογραφικό βιβλίο της Μαρίζας Κωχ
στο Trii Art Hub (πρώην Δίαυλος) στο Κουκάκι

Δύο κορυφαίες ερμηνεύτριες, η Μαρίζα Κωχ και η Νένα Βενετσάνου συναντώνται από το Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2018 και κάθε Σάββατο στις 8:30 μμ, για δέκα παραστάσεις, στη σκηνή Trii Art Hub (Δράκου 9, Κουκάκι, μετρό Συγγρού Φιξ), σε ένα μουσικοθεατρικό αναλόγιο με σημείο αναφοράς και αφετηρία το αυτοβιογραφικό βιβλίο της Μαρίζας Κωχ Το ξανθό κορίτσι της Σαντορίνης που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ.

Η πολύχρονη φιλία και συνεργασία της Μαρίζας Κωχ και της Νένας Βενετσάνου τις έχει φέρει μαζί στη σκηνή πολλές φορές κατά τη διάρκεια της καριέρας τους, σε συναυλίες αλλά και στον ίδιο χώρο που τότε ονομαζόταν Δίαυλος και σήμερα τον συναντάμε με το νέο του όνομα, Trii Art Hub). Σε αυτό το Μουσικοθεατρικό Αναλόγιο, οι δυο κορυφαίες ερμηνεύτριες συναντώνται ξανά στον χώρο αυτό και προσφέρουν μια διαφορετική πτυχή της καλλιτεχνικής τους έκφρασης, μέσα από την όσμωση των φωνών τους και τον διαδραστικό χαρακτήρα της παράστασης. Μια συνάντηση διαφορετική που αντικατοπτρίζει την άλλη όψη της τέχνης τους, που μας οδηγεί στα βαθιά νερά μιας περιπέτειας που ονομάζουμε ΖΩΗ.

Το σενάριο υπογράφει η Νένα Βενετσάνου που διασκεύασε το βιβλίο της Μαρίζας Κωχ Το ξανθό κορίτσι της Σαντορίνης, στο οποίο η αγαπημένη Ελληνίδα τραγουδίστρια, με τρυφερότητα, χιούμορ και κατασταλαγμένη σοφία, αφηγείται τα παιδικά της χρόνια στη Σαντορίνη, ζωντανεύει μια ολόκληρη εποχή, τη δύσκολη μεταπολεμική περίοδο, και αποδίδει φόρο τιμής στα βιώματα που τη διαμόρφωσαν ως άνθρωπο, ως μουσικοπαιδαγωγό και ως ερμηνεύτρια. Ένα βιβλίο αφιερωμένο στα παιδιά του πολέμου. Του κάθε πολέμου.

«Το αφήγημά μου αυτό το έγραψα ως απάντηση της αγάπης που δέχτηκα στα πενήντα χρόνια που τραγουδώ και σας το προσφέρω αντίδωρο. Με την ευχή όλα τα παιδιά του πολέμου, του κάθε πολέμου, να γευτούν την αγάπη και τη γιατρειά όπως εγώ». Μαρίζα Κωχ

«Το Ξανθό Κορίτσι της Σαντορίνης»
Κείμενο: Νένα Βενετσάνου
Σκηνοθετική επιμέλεια: Κωνσταντίνος Χατζής
Ερμηνεύουν: Μαρίζα Κωχ, Νένα Βενετσάνου
Παίζει Viοla da Gamba: Αντώνης Σκαμνάκης
Διάρκεια παράστασης: 90 λεπτά
Χώρος: Trii Art Hub
Δράκου 9, Κουκάκι, μετρό Συγγρού Φιξ
Τηλέφωνο κρατήσεων: 210 9210333
Εισιτήρια: 12 ευρώ, 6 ευρώ (νεανικό, φοιτητικό)
Παραστάσεις: Κάθε Σάββατο στις 20:30
Πρεμιέρα: 24 Νοεμβρίου 2018 για δέκα παραστάσεις μέχρι τις 9 Φεβρουαρίου 2019.
*Παραστάσεις δεν θα πραγματοποιηθούν στις 29/12/2018 και 5/1/2019.