Ο Helmut Lang προκαλεί τα στερεότυπα και χρησιμοποιεί ηλικιωμένες γυναίκες στη νέα του καμπάνια

Ο οίκος μόδας Helmut Lang προσκάλεσε ηλικιωμένες γυναίκες να πρωταγωνιστήσουν στην τελευταία του διαφημιστική καμπάνια, που στόχο έχει να προκαλέσει και να ανατρέψει τα στερεότυπα στη μόδα σχετικά με την ηλικία.   

Αλιεύει η Ιρέν Κόντου

Παρατηρούμε πως πλέον οι οίκοι μόδας, μπροστά στο κέρδος, αλλάζουν και τις «αρχές» τους, αλλά παρ’ όλα αυτά είναι σημαντικό να είναι ορατές όλες οι ηλικίες σε όλες τις δραστηριότητες, πολύ περισσότερο να μην περιθωριοποιούνται οι γυναίκες όταν μεγαλώνουν, όπως συμβαίνει πάντα. (Σ.Β)

Οι γυναίκες, που πόζαραν για το φακό της Alexandra Leese με δημιουργίες από τη συλλογή Φθινόπωρο/ Χειμώνας του γνωστού οίκου, αποδεικνύουν περίτρανα πως η μόδα είναι υπεράνω γενεών και πως η ηλικία δεν θα πρέπει να περιορίζει ούτε το στιλ ούτε και το πάθος ενός ανθρώπου.

«Στόχος μου ήταν να τιμήσω τις γυναίκες μιας συγκεκριμένης ηλικίας, την οποία συχνά προσπερνούν τα mainstream μέσα ενημέρωσης», ανέφερε σε συνέντευξή της η Alexandra Leese.

Η ομάδα του οίκου Helmut Lang έψαξε να βρει γυναίκες, οι οποίες «ξεχωρίζουν για κάτι» κι έχουν η καθεμία τους να αφηγηθεί μια ιστορία που θα εμπνεύσει άλλους και θα τους «κάνει να χαμογελάσουν».

Η φωτογράφιση αποφασίστηκε να γίνει τελικά στην Ουαλία λόγω των δεσμών που έχουν με το μέρος αρκετά μέλη της ομάδας παραγωγής.

Για παράδειγμα, η 86χρονη Dilys Price, που συγκαταλέγεται ανάμεσα στα μοντέλα, κρατάει το ρεκόρ της μεγαλύτερης σε ηλικία αλεξιπτωτίστριας στον κόσμο. Το μότο της είναι «Κάνε ό,τι θέλεις και μην φοβάσαι».

Πηγή: www.lifo.gr