Μια καμπάνια με κεραμικά αιδοία διαλύει το ταμπού της “ευαίσθητης περιοχής”

Το “εικαστικό “Αιδοίο αφηγείται τη δική του Ιστορία: παλαιότερα στην “υψηλή ραπτική” είχε χρησιμοποιηθεί για να εξάρει και το νυφικό στους σκοπούς του γάμου!   Το  μωβ είχε παρουσιάσει  το εικαστικό δρώμενο της Βέρας Σιατερλή  “ΤΑΜΑΤΑ ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ”  το οποίο έλαβε χώρα στην Αθήνα στις 12 Μαϊου  του 2019 έξω από το ΓΝΑ Αλεξάνδρα. Από την τότε διευθύντρια του νοσοκομείου εκλήθη η αστυνομία να καταστείλει την τέχνη!!! Σήμερα  ξαναβλέπουμε  κεραμικά Αιδοία σε μια εκστρατεία η  οποία  έρχεται να απομυθοποιήσει “τον μύθο του τέλειου αιδοίου”! Σ.Β

Η εκστρατεία έχει ως στόχο να απομυθοποιήσει “τον μύθο του τέλειου αιδοίου”.

Οι γυναίκες βάζουν στον γύψο τα αιδοία τους για καλό σκοπό. Η σεξουαλική ευεξία ζει μια επανάσταση στον τρόπο που κοιτάζουμε και μιλάμε για τους κόλπους.

Οι διαφημιστές τολμούν, όπως η μάρκα ξυραφιών, Billie, η οποία έδειξε τις γυναίκες με ηβικές τρίχες για πρώτη φορά ή η προώθηση της οικολογικής μάρκας περιόδου Natracare που η διαφημιστική τους εκστρατεία παρουσιάζει ένα μοντέλο να φοράει κυριολεκτικά maxi pad σερβιέτα μεγάλης ροής. Με άλλα λόγια επιδιώκουν να ελαχιστοποιήσουν την ντροπή, το στίγμα και την αμηχανία και κινούνται υπέρ του ανοίγματος ειλικρινών, διασκεδαστικών και απελευθερωμένων συνομιλιών γύρω από τον κόλπο των γυναικών.

Η μάρκα με οργανικά προιόντα για την περίοδο Callaly διεξήγαγε μια έρευνα και τα αποτελέσματά της γεννούν πολλά συναισθήματα. Σχεδόν το ένα τρίτο των γυναικών ηλικίας 16 έως 35 ετών ανησυχούν για το αν το αιδοίο τους είναι αφύσικο, ενώ το 40% των γυναικών ηλικίας 16-24 ετών και το 37% ηλικίας 25-34 ετών θα ήθελαν να έχουν ένα «τακτοποιημένο, συμμετρικό σχήμα αιδοίου».

Εκτός από αυτό το 22% των γυναικών ηλικίας 16 έως 24 ετών και το 15% των 25-34 ετών έχουν εξετάσει το ενδεχόμενο να αλλάξουν οι ίδιοι το αιδοίο τους, είτε κόβοντάς το είτε λευκαίνοντας το, και το 13% των γυναικών ηλικίας 16-34 ετών σχεδιάζουν να χειρουργηθούν στο αιδοίο τους. Περισσότεροι από τους μισούς από τους 16-24 και το 40% των 25-34 συμφώνησαν ότι υπάρχει υπερβολική πίεση στις θηλυκότητες να έχουν «τέλειο» αιδοίο και αυτό πρέπει να σταματήσει.Αυτός είναι ο λόγος που δημιούργησαν τη νέα καμπάνια της Callaly, We Need to Talk About Vulvas, η οποία έχει ως στόχο να ενθαρρύνει συζητήσεις #VulvaTalk και να απομυθοποιήσει «τον μύθο του τέλειου αιδοίου», προμοτάροντας τις πραγματικές εμπειρίες ζωής γυναικών και παρέχοντας νέο εκπαιδευτικό υλικό για γονείς και εκπαιδευτικούς.

Οι ιστορίες της εκστρατείας μιλούν για τη μετάβαση φύλου, το πολιτισμικό στίγμα, τις σεξουαλικές εμπειρίες, την αναπηρία και την επιθυμία για αιδοιοπλαστική (χειρουργική επέμβαση για τη μείωση του μεγέθους των χειλών). Οι συμμετέχουσες μοιράζονται τις εικόνες αυτών των εκμαγείων με τον κόσμο για να τονίσουν την διαφορετικότητά των αιδοίων τους.

Παρακάτω φωτογραφίες από το εικαστικό δρώμενο της Βέρας Σιατερλή  “ΤΑΜΑΤΑ ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ”  το οποίο έλαβε χώρα στην Αθήνα στις 12 Μάιου

Πηγή: https://provocateur.gr/femme/21930/mia-kampania-me-keramika-aidoia-dialyei-to-tampoy-ths-eyaisthhths-perioxhs?fbclid=IwAR27yHyTCLv0Qqu7UXY_wVjgp7RbXGzgHNF1I7CIPcyElWlvyT_8P7tGcAo