H Τράπεζα Πειραιώς, και όχι μόνο, δεν γνωρίζει την ύπαρξη του θηλυκού γένους

Λάβαμε από αναγνώστρια του Μωβ και αναδημοσιεύουμε, με το σχόλιο ότι  ο αγώνας για την συμπερίληψη του θηλυκού γένους σε όλα τα έγγραφα, κράτους, θεσμών και επιχειρήσεων, ακόμα δεν έχει βρει δικαίωση. Εδώ η διαμαρτυρία μιας πελάτισσας της Τράπεζας Πειραιώς, και η απάντηση της τράπεζας. Και να ήταν μόνο η Τράπεζα Πειραιώς, θα ήταν μικρότερο το κακό. Δυστυχώς την απόκρυψη του θηλυκού γένους την βλέπουμε και σε κρατικές υπηρεσίες, αλλά και σε όλες τις τράπεζες. Δεν ανέχονται το θηλυκό γένος, τους κουράζει, δεν χρειάζεται, μας λένε σε διάφορες υπηρεσίες όποτε θίγουμε το θέμα, και άλλες δικαιολογίες. Και να πούμε ότι υπάρχει νομοθεσία που το προβλέπει. Αλλά η πατριαρχία και στη γλώσσα, καλά κρατεί.

Σ.Β.

Aγαπητές κυρίες/Αγαπητοί κύριοι, Εξυπηρετήθηκα σήμερα σε υποκατάστημά σας στην Αθήνα. Κατά τη διάρκεια της συναλλαγής προβαλλόταν σποτάκι με στόχο την ενίσχυση της ορατότητας του θηλυκού γένους και τη χρήση πλην του “ο” και του “η”. Την ίδια ώρα κλήθηκα να υπογράψω αρκετά έγγραφα, στα οποία ήταν παντελώς απόν το θηλυκό γένος (αιτών, δηλών, πελάτης). Δεν πιστεύετε ότι πρέπει να αλλάξει αυτό; Οι πελάτισσές σας, που υποθέτω ότι δεν είναι λίγες, δεν πρέπει να αναγνωρίζουν το φύλο τους στα έγγραφα που υπογράφουν και τις αφορούν; Με εκτίμηση ΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧ Όνομα

Στην απάντησή της, η εκπρόσωπος της Τράπεζας Πειραιώς αφού ευχαριστεί την πελάτισσα για το χρόνο που αφιέρωσε για να κάνει την πρότασή της, την διαβεβαιώνει ότι η πρότασή της καθώς και τα σχόλια που έκανε, έχει καταγραφεί. Καμία δέσμευση.